FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

OTURSDAG 21/5-13

Kategori:

Ja, dagen började med att man fick tuggummi i håret och fick inte bort det så jag och Cassie gick tillbaka till lektionen för att hämta en sax men sen såg jag hur högt upp tuggummit var i håret så jag ville inte klippa och sen när vi skulle gå tillbaka och lämna saxen... gissa vad som händer då !? Jo, jag släpper inte dörrhandtaget utan jag håller kvar och vrider handen runt och kan inte släppa för det gör så ont och då stängs dörren på handen och det gjorde så j*vla ont och det gör fortfarande lika ont... gick till skolsyster med Cassie och hon lindade handen och ska till henne imr igen om det gör lika ont som hela dagen idag. Sen ska jag inte rida ikväll heller så den här dagen suger just nu, ska nt rida imr heller och det kanske är min otursdag imorgon om det kanske är nått allvarligt med handen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: