FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

3 & 5 DAGAR.

Kategori:

3 dagar t skolavslutningen...5 dagar till Marbella...Kan inte förstå det och kommer aldrig förstå förrens alla springer ifrån skolgården skrikandes av glädje och när jag och Olivia sitter på planet påväg dit! Imorgon är der klassens dag och vad som händer då får ni veta imorgon och på tisdag ska vi bara städa ur våra skåp och hämta hem alla böcker och så sen är det skolavslutning på onsdag och sen på torsdag ska jag inte göra så mycket, kanske packa det sista och sen på fredag kanske jag ska bada och sola med Simone och Cassie och på lördag åker jag med älskipälski till Marbella! ❤ Sista ridgångerna i veckan också... får en sista bra tur på Kalle på tisdag eftersom det är avslutning och då ska vi hoppa över diken och sånt utan sadel och på onsdag ska vi bara rida barbacka på stora ängen... kommer sakna min lilla speciella bebis som fan! :'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: