FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

HEMMA.

Kategori:

Äntligen hemma!!
Nu ska jag berätta hur det va idag...
Först när jag kom dit skulle dom sätta in en infart som man får sömnmedel och andra mediciner i men det gick inte för den ville inte så då provade dom igen men det gick inte och sen en tredje men det funkade inte för min blodåder sprack så har blåmärken där dom stack in nålen nu. Sen sa dom att jag skulle få somna in med lust och syrgas och det var obehagligt... man hör pipen och att dom blir svagare och svagare och det luktar starkt. Jag började gråta innan också när en läkare som heter Stefan kom för det blev för mycket för jag är nålrädd och allt så jag kunde inte hålla in gråten längre, va nära på att börja gråta innan men höll mig tills det inte gick nå mer. Han ritade på alla ställen jag skulle sprutas på. Sen när jag vaknade hade jag en infart i handen och lite ont och mådde piss illa för jag hade fått jätte mycket morfin men inget dropp. Sen spydde jag och fick vänta och vänta och sen komma till en avdelning som heter Q 62 och där låg jag i ca 3 timmar tills jag blev bättre, skulle fått sovit där om jag ville men jag ville bara hem. Jag fick mat och dropp och alvedon och sov lite. Sen tog deoppen slut och då spydde jag igen men jag gav inte upp för jag ville hem så vi åkte hem ändå!
Jobbigaste dagen på länge idag!! Ringde och pratade med Olivia när jag låg på Q 62, då blir man alltid glad!



Där här är mitt vänstra armveck som är sönder som det inte kan tas några mer prover i...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: