FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

FRIIDROTTSDAG.

Kategori:

Benen darrar fortfarande... men kul var det! Jag har inte sprungit på jag vet nt hur länge och jag trodde nt att jag skulle klara allt men jag var med i allt men avbröt i 800 m efter 600 m men jag är stolt ändå. Gud vad kul det va att springa 80 meter, bara maxamaxa hela vägen! Benen skakade innan men jag testade och köra och då vann jag över en kille och då vart jag skit glad, jag kände nt av benen jag va bara lycklig att jag klarat det och jag va en av dom snabbaste tjejerna i min klass så jag fick vara med på stafetten som jag va med på alla år innan jag fick reumatism så var skit glad att jag kunde springa som förut, nu tackar jag att det finns så bra mediciner ändå fast dom är skit ibland! Min klass vann stafetten också. Allt som jag tävlat i i friidrott var jag lika bra på som nu och det känns skit skönt att veta det!!
Men nu efter allt... känner man i benen och överallt hur mkt man tog ut sig idag men det var ju så kul. Jag hade ont hela tiden när jag sprang och allt men jag tänkte inte så mkt på det, jag bara sprang och såg mig vinna över mållinjen, vinnarskalle!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: