FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

MITT ALLT.

Kategori:







Attiki, min kanin är nog det bästa jag har ! Han har hängt med mig i 7 år snart och jag kommer fortfarande ihåg första gången jag hållde i han när jag var 6 år ♥ Vi har så många minnen tillsammans ♥ Han sover i sängen med mig på natten och ligger på samma ställe när jag vaknar. Han hör om jag är ledsen och då hoppar han upp till mig elr buffar på benet och tittar som om han frågar "vrf e du ledsen"?
Igår var det jobbigt på kvällen, allt vara bara skit och då kom Attiki till mig och hoppade upp i min säng och la sig nära mig och gosade in sig ich då blir man gladare. Så utan Attiki vet jag nt vad jag skulle göra. Han får mig att må bra igen, han förstpr mig, han är som en bästa kompis som man berättar hemligheter för ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: