FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

OM VECKAN.

Kategori:

Skev värsta långa inlägget för några dar sen och det försvinner så jag har inte orkat blogga. Men nu tänkte jag skriva det inlägget igen!

Jag var ju hos doktorn för mina penicillinutslag och jag fick tabletter för det och hydrokortison salva men med den salvan blev det bara värre tyckte jag så jag kör med aloe vera morgon och kväll istället och nu är dom så klart som borta.

Den 29/1 ska jag åka till min sjukgymnast och så ska vi se vart jag behöver få injektioner.

Jag var hos optikern i veckan också och min syn har förändrats...igen...
Först när jag fick glasögon/linser hade jag -1.00 & -1.75 sen blev det -1.00 & 2.00 och nu är det -1.25 & -2.25!
Vänster e först och sen höger ;)
Jag har fått mina glasögon fixade och jag ser bättre i dom än med linserna men jag har bara glasögonen på kvällarna ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: