FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

SÖVAS IMORGON.

Kategori:

Har varit på narkosbedömning idag.
Det är en tysk läkare som ska kolla så att jag blir sövd ordentligt. Han pratar inte bra svenska, han snackar danska. Så om han kommer fråga nått imr när jag ligger och är halvdrogad kmr jag nt fatta ett ord vad han säger eftersom jag fattar knappt när jag är vaken. Förra gången jag sövdes kommer jag ihåg att det var en skitsnygg läkare där inne som jag såg när jag kom in och man blir ju fnittrig av narkosen och då kan ni fatta hur jag blev mot honom haha liiite pinsamt bara :P Men han förstod säkert. Jag kommer kke säga till sköterskorna att dom får översätta så att man förstår vad tysk/dansken säger haha :P
Nu ska jag packa allt och så inför imr.
Bloggar mer på sjukhuset om jag har tid ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: