FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

INTERVJUN.

Kategori:

Jag & Olivia möttes utanför Min Stora Dags kontor för vi skulle bli intervjuade till en tidning. Reportern frågade massa frågor och så berättade vi om oss m.m och sen gick vi ut och då tog reportern kort på oss när vi gick ner för gatan och sen gick vi ner till vattnet och blev fotade, liiite pinsamt va det flr alla kollade men det vary skit bra bilder !!
Sen fick vi armband där det är Min Stora Dags symbol på, en stjärna som ler och jag och olivia valde svart och vi tog två till våra mammor oxå men dom va vita (jag har "lånat" mammas vita) kommer bild på dom sen...
Sen drog vi t Kohphangang och åt (kommer bild på det med)
Sen drig vi till en skoaffär och gick till Bik Bok och där köpte jag ett linne och sen gick vi t stadium och sen stängde alla butiker så då drig vi till Espresso House och jag och Olivia tog Mocka Latte m grädde, shit vad gott det va, behövde verkligen den !!
Det var en grym dag.. har alltid kul med Olivia !! Vi börjar prata om allt direkt, hon e den som jag går till om jag behöver stöd för hon förstår ju hur man har det det e det som känns bäst!! Att man har någon som vet hur man har det för det vet ju inte ens vanliga kompisar för dom känner ju inte den smärtan vi känner..















Kommentarer

  • Tilda säger:

    Hej! Beundrar dig verkligen.. du är så himla stark, du lever som en helt vanlig människa även fast du har ont hela tiden! Jag tycker det är så coolt, att du just "kämpar med ett leende på läpparna"! VÄRLDENS BÄSTA BLOGG !!!

    2013-04-28 | 09:13:55
  • Camilla Blomberg säger:

    Superfina armband från världens bästa stiftelse MinStoraDag. Jag har ett likadant. Kram!

    2013-04-28 | 09:58:27
    Bloggadress: http://krigszonen.se/

Kommentera inlägget här: