FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

INFO.

Kategori:

Har varit på sjukhuset idag.
Min läkare sa att jag kan ha nått som heter SLE som är en binvävssjukdom och den kan sätta sig på njurar, lungor m.m men det är inte säkert för jag har 3 kriterier av 4.
Jag ska prova med plakenil igen och om jag får fom där utslagen igen så får jag Mabthera och det är dropp men då måste man vara ren av mediciner i kroppen alltså att det inte finns kvar någon medicin.
Jag tog blodprov och fick en egen tensapparat.
Imorgon drar jag och olivia in på intervju som vi skulle tagit i Jukkasjärvi men reportern va nt där så vi tar det hemma istället.
Här är Bellis förresten ni har ju inte sett henne än men va i stallet idag efter sjukhuset för att rensa tankarna lite.



Kommentarer

  • Filippa säger:

    Gud vilken söt häst! Är den din ? Kan man få se fler bilder av den här söta hästen och på Kalle också ? Kraaaaaaaam (bästa bloggen)

    2013-04-28 | 09:27:51

Kommentera inlägget här: