FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

HEJ.

Kategori:

Blogg.se har inte funkat i helgen så det är därför jag inte har bloggat.
Tänkte berätta om min helg i Jukkasjärvi och ni får se massa bilder.
Första dagen möttes vi på t-centralen och åkte nattåget till Kiruna och det tog 18 timmar sen när vi var framme nästa sag tog vi bussen till Jukkasjärvi. När vi var framme skulle vi bo i ett svart hus som var ett dagis för 5 barn tror jag och vi packade upp och sen stack vi direkt till ishotellet. Sen nästa dag åkte vi på skotersafari och min vagn sjöng massa sånger hela vägen dit och när vi va framme där så pimplade vi och pratade och hade mysigt. Senare på dagen gick vi till samiland och klappade och matade renar. Nästa dag åkte vi hundspann och sen åkte vi buss till flyget och åkte hem. Jag är rädd för att flyga så jag höll hand med en kille och Olivia och Jossankossan.





































Kommentarer


Kommentera inlägget här: