FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

TRÄNA.

Kategori:

Måste verkligen börja träna med mitt träningsprogram på gymmet.
Det kanske blir av imr elr nånting :thumbup:
Får se hur jag mår och så.

Igår var jag hos doktorn oxå, gömde säga det. Jag har ju hostat i 1 månad och jag har tagit cocillana (hostmedicin), jag har tagit mer än vuxna i dosen men det funkar inte för jag har så mkt annat i kroppen och jag får inte ta mer heller för det är morfin i. Får se hur det blir.

Ska kke byta spruta också... från Enbrel till Humira och Humiran tar man varannan vecka medans Enbrelen tar man varje vecka. Jag tycker min spruta funkar men såklart så är det jobbigt att ta den och Humiran tar man ju varannan vecka men den gör ondare än Enbrelen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: