FIGHTSMILE

HAKUNA MATATA

FUCK REUMATISM.

Kategori:

Vill bara säga att jag hatar allt med den !
Ni ska vara glada över att ni inte har den.
Ibland känns det som om jag bara ska ge upp men då finns det kompisar som stöttar och familj.
Måste ta spruta i benet en gång i veckan och jag hatar det mest av allt ! Och tabletter 24/7.
Får dåligt imunförsvar så åker på allt som går i skolan. Halsfluss, influensan, öroninflamation... osv.
Får ont som fan och ni kan aldrig föreställa er det.
Vissa klagar över att dom slog i lilltån i sängen imorse och går och skryter om det hela dan och fejkar att man haltar osv. Det e så jävla jobbigt att se på, att dom går och klagar över en lilltå men dom som har en kronisk sjukdom klagar inget. Jag har aldrig hört att en människa som har reumatism klaga över att dom har ont för vi vänjer oss vid en viss smärta så vi har ont hela tiden men vi säger inget.
Man kämpar men ler ändå...FIGHTSMILE.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Jag känner igen mig och förstår Lovisa. Det är orättvist, men du är en stark tjej som kan skratta och le fast du har så ont!! Det är mer än vad många skulle klara av - men det fixar du varje dag. Fortsätt kämpa och skratta! ;)
    Kram!

    2012-12-23 | 15:08:29
    Bloggadress: http://krigszonen.blogg.se/
  • Emma säger:

    Gillar det du skrev, gjorde om den lite och skrev den på min Facebook. gillar också att rida och har barn reumatism

    2014-09-06 | 00:14:16
    Bloggadress: http://bondbride.blogg.se

Kommentera inlägget här: